eService

Simpel, handig, praktisch!

Service & Support

Ricoh heeft in Nederland ruim 450 ervaren engineers en IT-specialisten in dienst om u te helpen bij problemen met onze hard- en software. Deze medewerkers staan dagelijks voor u klaar om nieuwe machines te installeren, software te implementeren en storingen te verhelpen. Samen met dit team zorgen wij ervoor dat alles gedurende de looptijd van uw contract naar volle tevredenheid blijft werken en u zich kan richten op uw core-business. Klanten van Document Center Apeldoorn profiteren volledig van de landelijke service organisatie van Ricoh Nederland.

eService

wanneer het u uitkomt, 24/7

Niets is zo vervelend als het niet functioneren van uw printers en multifunctionals door storing of het ontbreken van toner. Mocht dit onverwachts toch gebeuren dan wilt u zo snel mogelijk geholpen worden. Ricoh heeft hiervoor eService in het leven geroepen. Via deze dienst krijgt u op een eenvoudige manier 24/7 antwoord op al uw vragen.

Voordelen van eService

  • Gemak en eenvoud: één aanspreekpunt en een online portal waar u alle informatie over uw Ricoh machines kunt vinden en bestellingen kunt plaatsen en volgen;
  • 24/7 toegankelijk: dag en nacht bereikbaar op alle dagen van de week via uw computer, tablet of mobiele telefoon;
  • Overzicht en grip op kosten: eService zorgt voor een waterdichte registratie van alle servicevragen, bestellingen en tellerstanden. Daarnaast geeft deze dienst een duidelijk inzicht in gebruik en verbruik.

Download hier de Ricoh eService brochure.